AlphaAlliance
-=AlphaAlliance=-
Lista Forumurilor Pe Tematici
AlphaAlliance | Inregistrare | Login

POZE ALPHAALLIANCE

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Loredana12345 Profile
Femeie
22 ani
Galati
cauta Barbat
33 - 69 ani
AlphaAlliance / Forum Demonstrativ / Regulament PGL  
Autor
Mesaj Pagini: 1
Alpha
Administrator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 23
in randurile de mai jos, dumneavoastra, dragi cititori, veti gasi articolele si alineatele din regulamentul complet Professional Gamers League, in caz de veti dori pe viitor sa va inscrieti, sau de veti dori sa ajutati pe altcineva.    good luck in reading

_______________________________________
Foaie verde dop de pluta,

m-am beshit s-astept sa puta

pus acum 19 ani
   
Alpha
Administrator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 23
CAPITOLUL I - Campionatul National de Counter-Strike


Art. 1 - Diviziile

Art. 1.1. Campionatul National de CS, denumit in continuare CNCS, este organizat pe divizii valorice, desfasurat online si se adreseaza exclusiv echipelor romanesti.
Art. 1.2. Numarul diviziilor va fi de minim 1 si maxim 4, denumite: Divizia A, Divizia B, Divizia C si Divizia D.


Art. 2 - Echipele

Art. 2.1. Fiecare divizie va cuprinde un numar de maxim 12 echipe, echipe care vor juca in sistemul fiecare cu fiecare pe parcursul celor 11 etape de campionat.
Art. 2.2. Fiecare echipa va putea inscrie in lotul sau un numar de minim 5 jucatori si de maxim 10 jucatori.
Art. 2.3. O echipa este declarata defunct in campionat daca, si numai daca, la inceputul noului sezon nu poate inscrie in lotul de jucatori, 3 jucatori ce au fost inscrisi in lotul de jucatori din sezonul precendent, in momentul inceperii sezonului respectiv (nu se iau in considerare jucatorii inscrisi pe parcursul sezonului). In acest caz echipa isi pierde locul in campionat, iar jucatorii au drept de joc in noul sezon indiferent de echipa la care s-au transferat.
Art. 2.3.1. O echipa poate fi declarata defunct pe parcursul sezonului, prin acordul a 2/3 din jucatorii inscrisi la inceputul sezonului (nu se ia in considerare votul jucatorilor inscrisi dupa inceperea sezonului). Membrii acesteia NU se pot transfera la o alta echipa activa din campionat, nemaiputand activa la nici o echipa pe parcursul acelui sezon.
Art. 2.4. Patrimoniul unei echipe se constituie din numele echipei, TAG-ul echipei si punctele obtinute in PGL Ranking. Patrimoniul unei echipe este indivizibil. Un grup ce doreste preluarea patrimoniului echipei este acel grup ce contine jucatori ce au apartinut aceluiasi lot de jucatori ai echipei aflate in litigiu, la ultima aparitie intr-un meci oficial in PGL. Un reprezentant al fiecarui sponsor poate fi inclus intr-unul din grupurile aflate in litigiu, dar numai cu acordul sponsorului.
Art. 2.5. Patrimoniul unei echipei poate fi preluat de un grup de minim 3 jucatori. In cazul in care exista mai multe grupuri de jucatori ce doresc preluarea patrimoniului echipei, criteriile de departajare sunt: numarul de componenti ai grupului, numarul de jucatori ai grupului, existenta Clan-Leader-ului in grup.
Art. 2.6. In cazul in care criteriile enumerate la Art. 2.5 nu pot departaja grupurile ce isi disputa preluarea patrimoniului echipei, PGL recomanda gasirea unei cai amiabile de rezolvare a litigiului, in caz contrar, patrimoniul echipei nu va fi atribuit nici uneia dintre parti, iar locul echipei in campionat va fi declarat vacant aplicandu-se prevederile Art. 2.3., chiar daca grupurile numara 3 sau mai multi jucatori.
Art. 2.7. O echipa poate fuziona cu alta echipa, in acest caz noua echipa putand alege locul si patrimoniul uneia dintre echipe. Echipa de la care se alege locul si patrimoniul se numeste echipa dominanta, cealalta echipa purtand numele de echipa defunct. Noua echipa formata poate evolua cu numele echipei dominante sau cu numele schimbat, dar diferit de cel al echipei defunct.
Art. 2.8. O echipa este declarata defunct in PGL Ranking daca indeplineste conditiile de la Art. 2.3. si una din conditiile enumerate de la Art. 2.8.1. pana la Art. 2.8.4.
Art. 2.8.1. Are o perioada de inactivitate mai mare de 9 luni in competitiile organizate de PGL;
Art. 2.8.2. 2/3 din membrii echipei declara echipa defunct;
Art. 2.8.3. In urma unei fuziuni echipa este declarata defunct;
Art. 2.8.4. In urma unei suspendari avand ca si cauza cheat-urile.

Art. 3 - PGL Ranking

Art. 3.1. Echipele inscrise in circuitul PGL sunt departajate cu ajutorul sistemului PGL Ranking ce se calculeaza conform Art. 3.3.
Art. 3.2. Echipele participante in circuitul PGL primesc puncte in urma disputarii meciurilor oficiale si clasamentelor rezultate la sfarsitul competitiilor descrise de la Art. 3.2.1. pana la Art. 3.2.5. organizate de PGL in colaborare sau pe cont propriu. PGL isi rezerva dreptul de a nu acorda puncte competitiilor organizate fara ajutorul PGL sau altor competitii ce nu sunt descrise de la Art. 3.2.1. pana la Art. 3.2.5.
Art. 3.2.1. CNCS este descris in Art. 1. si Art. 4.
Art. 3.2.2. Mini turneele de baraj sunt descrise in Art. 5
Art. 3.2.3. LAN-urile (Local Area Network) sunt acele competitii desfasurate intr-o singura locatie, sau, in cazuri exceptionale, doua locatii.
Art. 3.2.4. Finalele sunt acele competitii organizate in LAN, in urma carora una sau mai multe echipe participanta capata dreptul de a participa la o competitie internationala.
Art. 3.2.5. Qualifierele sunt acele competitii organizate in LAN sau pe Internet, in urma carora una sau mai multe echipe participante capata dreptul de a participa la Finale.
Art. 3.2.6. Cupele sunt acele competitii organizate in LAN, in urma carora una sau mai multe echipe primesc premii in bani sau in obiecte.
Art. 3.2.7. Cupa Romaniei la Counter-Strike sau CRCS este descrisa in Art. 8 si Art. 9.
Art. 3.3. Punctele acordate in PGL Ranking in urma unei competitii, se numesc PGL Points si reprezinta suma dintre punctele de excelenta sau Quality Points si punctele de clasament sau Ranking Points.
Art. 3.3.1. Quality Points sunt punctele obtinute in urma victoriei sau egalului cu o echipa clasata in primii 50 in PGL Ranking. Nu se iau puncte in cazul infrangerii sau daca adversara nu se afla in primii 50 in PGL Ranking. Punctele se acorda conform tabelului din Art. 3.3.1.1. in caz de victorie, si conform tabelului din Art. 3.3.1.2. in caz de egalitate.
Art. 3.3.1.1. Quality Points pentru victorie
Locul 1. 40
Locul 2. 25
Locul 3. 15
Locurile 4-6. 8
Locurile 7-11. 4
Locurile 12-25. 2
Locurile 26-50. 1
Art. 3.3.1.2. Quality Points pentru egalitate
Locul 1. 20
Locul 2. 13
Locul 3. 8
Locurile 4-6. 4
Locurile 7-11. 2
Locurile 12-50. 1
Art. 3.3.2. Ranking Points sunt punctele obtinute in urma clasamentului final indiferent de victorii, egaluri si infrangeri, si sunt procente din valoarea unei competitii. Procentele corespunzatoare fiecarui tip de competitie sunt descrise de la Art. 3.3.2.1. pana la Art. 3.3.2.4.
Art. 3.3.2.1. Procentele corespunzatoare CNCS sunt urmatoarele:
Locul 1. 100%
Locul 2. 70%
Locul 3. 50%
Locul 4. 40%
Locul 5. 30%
Locul 6. 25%
Locul 7. 20%
Locul 8. 15%
Locul 9. 10%
Locul 10. 10%
Locul 11. 5%
Locul 12. 5%
Locul 13. 3%
Locul 14. 3%
Art 3.3.2.2. Procentele corespunzatoare barajelor
Locul 1. 100%
Locul 2. 70%
Locul 3. 40%
Locul 4. 10%
Locul 5. 0%
Art. 3.3.2.3. Procentele corespunzatoare CRCS sunt urmatoarele:
Winner Finala: 100%
Loser Finala: 80%
Semifinaliste: 40%
Sfertfinaliste: 20%
Optimi: 10%
Faza a III-a: 5%
Faza a II-a: 2%
Faza I-a: 1%
Art. 3.3.2.4. Procentele corespunzatoare LAN-urilor sunt urmatoarele:
Locul 1. 100%
Locul 2. 75%
Locul 3. 45%
Locul 4. 30%
Locurile 5-6. 20%
Locurile 7-8. 10%
Locurile 9-12. 5%
Locurile 13-16. 3%
Locurile 17-24. 2%
Locurile 25-32. 1%
Locurile 33-48. 0,5%
Locurile 49-64. 0,3%
Locurile 65-96. 0,2%
Locurile 97-128. 0,1%
Art. 3.4. Valoarea unei competitii este anuntata de Consiliu Director al PGL inainte de inceperea competitiei si se calculeaza conform Art. 3.4.1. pana la Art. 3.4.9.
Art. 3.4.1. CNCS Divizia A este cotata la 500 de puncte.
Art. 3.4.2. CNCS Divizia B este cotata la 100 de puncte.
Art. 3.4.3. CNCS Divizia C este cotata la 20 de puncte.
Art. 3.4.4. CNCS Divizia D este cotata la 4 puncte.
Art. 3.4.5. CRCS este cotata la 100 de puncte.
Art. 3.4.6. Mini turneul de baraj AB este cotat la 20 de puncte.
Art. 3.4.7. Mini turneul de baraj BC este cotat la 4 puncte.
Art. 3.4.8. Mini turneul de baraj CD nu este cotat in puncte.
Art. 3.4.9. Qualifierele de 8 echipe sunt cotate la 25 de puncte. Fiecare dublare a numarului de echipe atrage dupa sine adaugarea a 25 de puncte la valoarea de baza a competitiei. PGL isi rezerva dreptul de a nu acorda puncte qualifierelor.
Art. 3.4.10. Cupele sau Finalele de 8 echipe sunt cotate la 300 de puncte. Fiecare dublare a numarului de echipe atrage dupa sine adaugarea a 50 de puncte la valoarea de baza a competitiei.
Art. 3.4.11. LAN-urile de 8 echipe sunt cotate la 50 de puncte. Fiecare dublare a numarului de echipe atrage dupa sine adaugarea a 50 de puncte la valoarea de baza a competitiei.
Art. 3.5. Punctele obtinute de echipele prezente in PGL Ranking isi pierd din valoare odata cu trecerea timpului. Punctele obtinute in intervalul 0-3 luni nu isi pierd din valoare. Punctele obtinute in intervalul 3-6 luni isi pierd 25% din valoare. Punctele obtinute in intervalul 6-9 luni isi pierd 50% din valoare. Punctele obtinute in intervalul 9-12 luni isi pierd 75% din valoare. Punctele obtinute dupa 12 luni isi pierd complet din valoare.



Art. 4 - Seriile

Art. 4.1. Divizia A nu poate fi restructurata in serii.
Art. 4.2. Divizia B, Divizia C si Divizia D in functie de numarul echipelor participante, vor putea fi restructurate in serii.
Art. 4.3. Divizia B, in functie de numarul echipelor participante, va putea fi restructurata in serii, minim 1 serie si maxim 4 serii, denumite B1, B2, B3 si B4. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea Diviziei B se va face conform Art. 4.3.1., iar atunci cand Art. 4.3.1. nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta seriilor B.
Art. 4.3.1. Divizia B se organizeaza in 2 serii, denumite B1 si B2, iar impartirea echipelor in seriile Diviziei B se va face in baza ultimului PGL Ranking aflat in vigoare.
Art. 4.4. Divizia C, in functie de numarul echipelor participante, va putea fi restructurata in serii, minim 2 serii si maxim 8 serii, denumite C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7 si C8. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea Diviziei C se va face conform Art. 4.4.1., iar atunci cand Art. 4.4.1 nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta seriilor C.
Art. 4.4.1. Divizia C se organizeaza in 4 serii, denumite C1, C2, C3 si C4, iar impartirea echipelor in seriile Diviziei C se va face in baza ultimului PGL Ranking aflat in vigoare.
Art. 4.5. Divizia D, in functie de numarul echipelor participante, va putea fi restructurata in serii, minim 0 serii si maxim 8 serii, denumite D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7 si D8. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea Diviziei D se va face conform Art. 4.5.1., iar atunci cand Art. 4.5.1 nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta seriilor D.
Art. 4.5.1. Divizia D se organizeaza in 8 serii, denumite D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7 si D8, iar impartirea echipelor in seriile Diviziei D se va face pe baza ultimului PGL Ranking.
Art. 4.6. In cazul in care Divizia C si Divizia D vor contine numarul maxim de serii, respectiv 8, atunci PGL isi rezerva dreptul de a organiza o alta forma de competitie pentru echipele noi inscrise (ladder, sistem dublu sau simplu eliminatoriu, alte sisteme competitionale). In acest caz din Divizia D vor retrograda maxim 4 echipe din fiecare serie, in locul lor promovand cele mai bune echipe din unul din sistemele competitionale mentionate mai sus.


Art. 5 - Mini turneele de baraj

Art. 5.1. Promovarea sau retrogradarea se realizeaza in doua moduri: directa si indirecta. Promovarea sau retrogradarea indirecta se realizeaza prin intermediul unui mini turneu de baraj corespunzator Diviziei A, Diviziei B si Diviziei C, denumite AB, BC si, respectiv CD, iar sistemul fiecare cu fiecare va fi folosit.
Art. 5.2. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei A va putea fi restructurat in serii, minim 1 si maxim 2, denumite AB1 si AB2. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea mini turneului de baraj corespunzator Divizie A se va face conform Art. 5.2.1., iar atunci cand Art. 5.2.1 nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta mini turneelor de baraj.
Art. 5.2.1. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei A se organizeaza in doua serii, denumite AB1 si AB2, in sistem fiecare cu fiecare. Din fiecare serie, prima clasata va promova direct in Divizia A, iar celelalte echipe vor retrograda direct in Divizia B, dupa cum urmeaza: - in B1 vor intra locul 2 si locul 4 din seria AB1 si locul 3 din seria AB2; - in B2 vor intra locul 2 si locul 4 din seria AB2 si locul 3 din seria AB1.
Art. 5.3. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei B va putea fi restructurat in serii, minim 1 si maxim 8, denumite BC1, BC2, BC3, BC4, BC5, BC6, BC7 si BC8. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea mini turneului de baraj corespunzator Diviziei B se va face conform Art. 5.3.1., iar atunci cand Art. 5.3.1 nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta mini turneelor de baraj.
Art. 5.3.1. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei B se organizeaza in 4 serii, denumite BC1, BC2, BC3 si BC4, in sistem fiecare cu fiecare. Din fiecare serie, primul loc promoveaza direct in Divizia B:
- in B1 vor intra locurile 1 din BC1 si BC3;
- in B2 vor intra locurile 1 din BC2 si BC4.
Celelalte echipe retrogradeaza direct in Divizia C, dupa cum urmeaza:
- in C1 vor intra BC2.4 (locul 4 din BC2), BC3.3 (locul 3 din BC3) si BC4.2 (locul 2 din BC4);
- in C2 vor intra BC1.2, BC3.4 si BC4.3;
- in C3 vor intra BC1.3, BC2.2 si BC4.4;
- in C4 vor intra BC1.4, BC2.3 si BC3.2.
Art. 5.4. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei C va putea fi restructurat in serii, minim 1 si maxim 8, denumite CD1, CD2, CD3, CD4, CD5, CD6, CD7 si CD8. In functie de situatia din fiecare sezon, organizarea mini turneului de baraj corespunzator Diviziei C se va face conform Art. 5.4.1., iar atunci cand Art. 5.4.1 nu se poate aplica, Consiliul Director al PGL va putea decide componenta mini turneelor de baraj.
Art. 5.4.1. Mini turneul de baraj corespunzator Diviziei C se organizeaza in 8 serii, denumite CD1, CD2, CD3, CD4, CD5, CD6, CD7 si CD8, in sistem fiecare cu fiecare. Din fiecare serie, primul loc promoveaza direct in Divizia C:
- in C1 vor intra locul 1 din CD1 si locul 1 din CD3;
- in C2 vor intra locul 1 din CD2 si locul 1 din CD4;
- in C3 vor intra locul 1 din CD5 si locul 1 din CD7;
- in C4 vor intra locul 1 din CD6 si locul 1 din CD8.
Art. 5.4.2. Celelalte echipe retrogradeaza direct in Divizia D, dupa cum urmeaza:
- in D1 vor intra CD2.4 (locul 4 din CD2), CD3.3 (locul 3 din CD3) si CD4.2 (locul 2 din CD4);
- in D2 vor intra CD1.2, CD3.4 si CD4.3;
- in D3 vor intra CD1.3, CD2.2 si CD4.4;
- in D4 vor intra CD1.4, CD2.3 si CD3.2;
- in D5 vor intra CD6.4, CD7.3 si CD8.2;
- in D6 vor intra CD5.2, CD7.4 si CD8.3;
- in D7 vor intra CD5.3, CD6.2 si CD8.4;
- in D8 vor intra CD5.4, CD6.3 si CD7.2.


Art. 6 - Promovarea

Art. 6.1. La sfarsitul unui sezon al CNCS, promovarea directa din fiecare serie din Divizia B, Divizia C si Divizia D, intr-un esalon imediat superior, se va realiza in conformitate cu Art. 6.1.1., Art. 6.1.2 si Art. 6.1.3.
Art. 6.1.1. Primul loc din fiecare serie din Divizia B promoveaza direct in Divizia A.
Art. 6.1.2. Primul loc din fiecare serie din Divizia C promoveaza direct in Divizia B, dupa cum urmeaza:
- in B1 locurile 1 din C1 si C3;
- in B2 locurile 1 din C2 si C4.
Art. 6.1.3. Primul loc din fiecare Divizie D promoveaza direct in Divizia C, dupa cum urmeaza:
- in C1 locul 1 din D1 si locul 1 din D3;
- in C2 locul 1 din D2 si locul 1 din D4;
- in C3 locul 1 din D5 si locul 1 din D7;
- in C4 locul 1 din D6 si locul 1 din D8.
Art. 6.2. La sfarsitul unui sezon al CNCS, locurile imediat inferioare locurilor promovabile direct, din fiecare serie din Divizia B, Divizia C si Divizia C, prin promovare indirecta, pot participa in mini turneele de baraj denumite AB, BC si, respectiv BC, ce vor desemna echipele promovate in esalonul imediat superior. Repartizarea echipelor calificate in mini turneele de baraj AB, BC si CD, se va realiza in conformitate cu Art. 6.2.1., Art. 6.2.2 si Art. 6.2.3.
Art. 6.2.1. Echipele clasate pe locurile 2, 3 si 4 din fiecare serie a Diviziei B vor promova indirect in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei A dupa cum urmeaza:
- in AB1 participa locurile 2 si 4 din B1 si locul 3 din B2;
- in AB2 participa locurile 2 si 4 din B2 si locul 3 din B1.
Art. 6.2.2. Echipele clasate pe locurile 2, 3 si 4 din fiecare serie a Diviziei C vor participa in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei B dupa cum urmeaza:
- in BC1 participa locul 2 din C4, locul 3 din C3 si locul 4 din C2;
- in BC2 participa locul 2 din C1, locul 3 din C4 si locul 4 din C3;
- in BC3 participa locul 2 din C2, locul 3 din C1 si locul 4 din C4
- in BC4 participa locul 2 din C3, locul 3 din C2 si locul 4 din C1.
Art. 6.2.3. Echipele clasate pe locurile 2, 3 si 4 din fiecare serie a Diviziei D vor promova indirect in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei C dupa cum urmeaza:
- in CD1 participa locul 2 din D4, locul 3 din D3 si locul 4 din D2;
- in CD2 participa locul 2 din D1, locul 3 din D4 si locul 4 din D3;
- in CD3 participa locul 2 din D2, locul 3 din D1 si locul 4 din D4;
- in CD4 participa locul 2 din D3, locul 3 din D2 si locul 4 din D1;
- in CD5 participa locul 2 din D8, locul 3 din D7 si locul 4 din D6;
- in CD6 participa locul 2 din D5, locul 3 din D8 si locul 4 din D7;
- in CD7 participa locul 2 din D6, locul 3 din D5 si locul 4 din D8;
- in CD8 participa locul 2 din D7, locul 3 din D6 si locul 4 din D5.


Art. 7 - Retrogradarea

Art. 7.1. La sfarsitul unui sezon al CNCS, retrogradarea directa din Divizia A si din fiecare serie din Divizia B si Divizia C, intr-un esalon imediat inferior, se va realiza in conformitate cu Art. 7.1.1, Art. 7.1.2 si Art. 7.1.3.
Art. 7.1.1. Locurile 11 si 12 din Divizia A retrogradeaza direct in Divizia B, dupa cum urmeaza: - locul 11 retrogradeaza direct in B1, iar locul 12 retorgradeaza direct in B2.
Art. 7.1.2. Locurile 11 si 12 din fiecare serie a Diviziei B retrogradeaza direct in Divizia C, dupa cum urmeaza:
- locul 11 din B1 retrogradeaza direct in C1, locul 12 din B1 retrogradeaza direct in C3;
- locul 11 din B2 retrogradeaza direct in C2, iar locul 12 din B2 retrogradeaza direct in C4.
Art. 7.1.3. Locurile 11 si 12 din fiecare serie a Diviziei C retrogradeaza direct in Divizia D, dupa cum urmeaza:
- locul 11 din C1 retrogradeaza direct in D1, locul 12 din C1 retrogradeaza direct in D3;
- locul 11 din C2 retrogradeaza direct in D2, iar locul 12 din C2 retrogradeaza direct in D4;
- locul 11 din C3 retrogradeaza direct in D5, locul 12 din C3 retrogradeaza direct in D7;
- locul 11 din C4 retrogradeaza direct in D6, iar locul 12 din C4 retrogradeaza direct in D8.
Art. 7.2. La sfarsitul unui sezon al CNCS, locurile imediat superioare locurilor retrogradabile direct, din Divizia A si fiecare serie din Divizia B si Divizia C, prin retrogradare indirecta, pot participa in mini turneele de baraj denumite AB, BC si, respectiv CD, ce vor desemna echipele retrogradate in esalonul imediat inferior. Repartizarea echipelor calificate in mini turneele de baraj AB, BC si CD, se va realiza in conformitate cu Art. 7.2.1., Art. 7.2.2 si Art. 7.2.3.
Art. 7.2.1. Echipele clasate pe locurile 11 si 12 din Divizia A vor retrograda indirect in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei A, dupa cum urmeaza:
- in AB1 participa locul 9 din A;
- in AB2 participa locul 10 din A.
Art. 7.2.2. Echipele clasate pe locurile 9 si 10 din fiecare serie a Diviziei B vor retrograda indirect in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei B, dupa cum urmeaza:
- in BC1 participa locul 9 din B1;
- in BC2 participa locul 9 din B2;
- in BC3 participa locul 10 din B1;
- in BC4 participa locul 10 din B2.
Art. 7.2.3. Echipele clasate pe locurile 9 si 10 din fiecare serie a Diviziei C vor retrograda indirect in mini turneul de baraj corespunzator Diviziei C, dupa cum urmeaza:
- in CD1 participa locul 9 din C1;
- in CD2 participa locul 9 din C2;
- in CD3 participa locul 9 din C3;
- in CD4 participa locul 9 din C4;
- in CD5 participa locul 10 din C1;
- in CD6 participa locul 10 din C2;
- in CD7 participa locul 10 din C3;
- in CD8 participa locul 10 din C4.


Art. 9 - Meciurile din cadrul CNCS

Art. 9.1. Meciurile din Diviziile A, B, C si D, pentru a conta in cadrul CNCS, trebuie sa indeplineasca toate conditiile enumerate de la Art. 9.1.1. pana la Art. 9.1.7.
Art. 9.1.1. Sa se joace doar din locatiile afiliate PGL;
Art. 9.1.2. Sa se joace prin intermediul Internetului, pe serverele oficiale ale PGL enumerate in Art. 9.2. sau se se joace in LAN (doar in locatiile afiliate PGL);
Art. 9.1.3. Obligatoriu cu un arbitru oficial desemnat de PGL;
Art. 9.1.4. Obligatoriu din aceeasi locatie - fiecare echipa in parte -, echipele care, conform logurilor de server, sunt descoperite jucand din mai multe locatii la acelasi meci vor fi sanctionate prin pierderea meciului respectiv cu scorul general de 30-0.
Art. 9.1.5. Obligatoriu cu jucatorii inscrisi pana la data meciului;
Art. 9.1.6. Atunci cand este posibil, prezenta unui Half-Life TeleVision (HLTV) oficial al PGL din cele enumerate in Art. 9.3. este obligatorie;
Art. 9.1.7. Alte conditii de joc sunt considerate inacceptabile si deci nu conteaza pentru CNCS;
Art. 9.2. Serverele oficiale care conteaza pentru CNCS sunt urmatoarele: cs1.pgl.ro, cs2.pgl.ro, cs3.pgl.ro, cs4.pgl.ro.
Art. 9.3. HLTV-urile oficiale care conteaza pentru CNCS sunt urmatoarele: hltv.pgl.ro.
Art. 9.4.In cazul nerespectarii Art. 9.1. echipele in culpa pierd respectivul meci cu scorul de 30-0. In cazul in care o echipa este la a doua abatere, este exclusa din sezonul curent PGL, cu drept de reinscriere in ultima divizie valorica.

Art. 11 - Supervizorii

Art. 11.1. Campionatul va avea un supervizor pentru fiecare divizie in parte. Orice contestatii privitoare la jocurile care au loc in cadrul CNCS se adreseaza intotdeauna supervizorului diviziei in care s-a desfasurat meciul respectiv.
Art. 11.2. Comitetul Director al PGL va anunta la inceputul fiecarui sezon al CNCS supervizorii fiecarei divizii in parte.

Art. 12 - Sezoanele si durata lor

Art. 12.1. CNCS va cuprinde anual minim un sezon si maxim 3 sezoane.
Art. 12.2. Fiecare sezon va dura 14 saptamani, din care 13 saptamani dureaza CNCS, fiecare echipa avand de disputat cate un meci in fiecare saptamana de campionat si 1 saptamana pentru disputarea barajelor de promovare/retrogradare.
Art. 12.3. Un sezon se sfarseste in ultima zi a ultimei etape. Ziua imediat urmatoare este considerata prima zi din urmatorul sezon. Asadar, un sezon are 1 saptamana in care se joaca mini turneele de promovare/retrogradare, apoi urmeaza o perioada de 2 saptamani pentru inscrieri, iar dupa aceasta perioada incepe sezonul propriu-zis. Perioada de 3 saptamani dinaintea sezonului propriu-zis se numeste presezon.



Art. 13 - Devansarile si Wild-Card-urile

Art. 13.1. Zilele si orele oficiale de concurs sunt stabilite de catre organizatori si nu pot fi schimbate de catre echipele participante decat in situatiile exceptionale descrise la Art. 13.2 si Art. 13.3, dupa informarea prealabila a supervizorului diviziei din care face parte echipa.
Art. 13.2. Meciurile nu se pot devansa, toate echipele sunt obligate sa isi desfasoare meciurile la data si ora stabilita in program.
Art. 13.2.1. Zilele si orele cand se pot juca restantele sunt impartite pe divizii, dupa cum urmeaza: pentru diviziile D, de luni pana miercuri (intre orele 16 si 21), iar pentru diviziile A,B,C joi si vineri (intre orele 16 si 21).
Art. 13.3. O echipa poate amana un meci in CNCS doar de trei ori pe parcursul unui sezon. In cazul in care o echipa foloseste un wildcard impotriva unei echipe care a fost declarata defuncta pe parcursul sezonului, acesta va fi ignorat.
Art. 13.4. In cazul in care o echipa nu poate desfasura un meci oficial in CNCS la data si ora stabilite de catre PGL, iar aceasta echipa si-a folosit anterior privilegiul enuntat in Art. 13.3., echipa respectiva va pierde meciul la scorul general de 30-0.
Art. 13.5. In cazul in care o echipa isi foloseste privilegiul de la Art. 13.3. pentru un meci din cadrul CNCS, acel meci se va desfasura in saptamana imediat urmatoare la o data si o ora stabilite de cele doua echipe. Data stabilita trebuie sa fie in concordanta cu Art. 13.2.1.
Art. 13.6. In cazul in care echipele nu isi folosesc privilegiul de la Art. 13.5., supervizorul diviziei din care fac parte cele doua echipe va forta meciul la o data si o ora ce nu vor mai putea fi atacate cu privilegiul de la Art. 13.3. In cazul in care supervizorul nu poate forta meciul, Consiliul Director al PGL va prelua rolul supervizorului.


Art. 14 - Forfeit

Art. 14.1. In cazul in care o echipa nu se prezinta la meciul din cadrul CNCS la data si ora fixate de catre PGL si nu informeaza in prealabil supervizorul diviziei din care face parte asupra faptului ca doreste sa-si foloseasca privilegiul enuntat la Art. 13.3., echipa in culpa va pierde meciul la scorul general de 30-0.
Art. 14.2. In cazul in care nici una din echipe nu se prezinta la meciul din cadrul CNCS la data si ora fixate de catre PGL si nu informeaza in prealabil supervizorul diviziei din care face parte asupra faptului ca doresc sa-si foloseasca privilegiul enuntat la Art. 13.3., meciul va fi pierdut de ambele echipe cu scorul general de 30-0.
Art. 14.3. In cazul in care o echipa si-a folosit privilegiul enuntat la Art. 13.2 la un meci din cadrul CNCS si nu se prezinta la data si ora fixate de acordul intre cele doua echipe, atunci echipa in culpa pierde meciul la scorul general de 30-0.
Art. 14.4. In cazul in care nici una din echipe nu se prezinta la meciul din cadrul CNCS la data si ora fixate de acordul intre cele doua echipe, atunci echipele in culpa pierd meciul la scorul general de 30-0 (forfeit ambele echipe).
Art. 14.5. Daca o echipa contabilizeaza 3 forfeit-uri in cadrul CNCS, atunci echipa in culpa pierde toate meciurile din sezonul curent, atat cele disputate cat si cele care ar fi urmat sa se dispute, cu scorul de 30-0, prin forfeit. Echipa in culpa este automat retrogradata in divizia imediat inferioara valoric, fara drept de participare la baraje.

Art. 15 - Sistemul de punctare

Art. 15.1. Sistemul de punctare in cadrul CNCS este cel descris in Art. 15.1.1., Art. 15.1.2. si Art. 15.1.3.
Art. 15.1.1. 2 puncte in caz de victorie;
Art. 15.1.2. 1 punct in caz de meci egal;
Art. 15.1.3. 0 puncte in caz de infrangere.


Art. 16 - Criterii de departajare

Art. 16.1. La stabilirea clasamentului final dupa desfasurarea tuturor meciurilor, se vor aplica criterii prezentate de la Art. 16.1.1. pana la Art. 16.1.3., ordinea aplicarii lor incepand de la Art. 16.1.1. pana la Art. 16.1.3:
Art. 16.1.1. Numarul total de puncte acumulate in cadrul diviziei;
Art. 16.1.2. Rezultatul in meciul direct atunci cand sunt doar doua echipe implicate in departajare. Daca sunt 3 sau mai multe echipe implicate in departajare, se va calcula pentru echipele in cauza, clasamentul intre ele. Criteriile de departajare pentru acest clasament sunt: numarul de puncte, numarul de runde castigate, meciul direct. In cazul in care nici in acest clasament nu se pot departaja 2 sau mai multe echipe, atunci PGL va organiza un meci de baraj in sistemul MR15 pe o singura harta, stabilita de PGL, intre echipele aflate la egalitate perfecta.
Art. 16.1.3. Numarul total de runde castigate pe parcursul campionatului.
Art. 16.2. Daca niciunul dintre aceste criterii nu este suficient, se va juca un meci de baraj in sistemul MR15 pe o singura harta, stabilita de PGL.


Art. 17 - Sistemul de joc

Art. 17.1. Sistemul de joc in cadrul CNCS este MAXROUNDS 15 (MR15).
Art. 17.2. Acest sistem presupune ca, pe fiecare harta, se va juca un numar fix de runde, 15 de fiecare parte (CT si T), castigatorul decizandu-se prin adunarea numarului de runde castigat de echipe pentru fiecare parte.


Art. 18 - Hartile

Art. 18.1. In cadrul CNCS si CRCS se vor juca numai anumite harti, in numar de 5, acestea fiind: de_cbble, de_dust2, de_inferno, de_nuke si de_train.
Art. 18.2. Jucarea hartilor se va decide dupa sistemul prezentat in Art. 18.2.1. si Art. 18.2.2., ordinea aplicarii lor incepand cu Art. 18.2.1. pana la Art. 18.2.2.:
Art. 18.2.1. Se va trage la sorti ce harta se va juca, una pentru fiecare etapa in parte;
Art. 18.2.2. Se vor trage la sorti meciurile fiecarei etape, astfel, meciul dintre doua echipe va avea loc intr-o anumita etapa pentru care este deja stabilita harta (echipa A va juca cu echipa B in etapa C pe harta D). Echipele se intalnesc o singura data, intr-o singura etapa.
Art. 18.3. In cazul meciurilor descrise de Art. 13.5. sau Art. 13.6. harta pe care se va disputa meciul este harta pe care ar fi trebuit sa se desfasoare meciul, potrivit tragerii la sorti.

Art. 19 - Desemnarea Clan Leader-ului

Art. 19.1. Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana, cunoscuta sub denumirea generica de "clan leader", care sa le reprezinte interesele si opiniile echipei in tot ceea ce priveste evolutia acesteia in cadrul PGL.
Art. 19.2. Modul de desemnare difera dupa cum echipa este sau nu de acord ca persoana care a inregistrat echipa in PGL sa ii reprezinte in continuare pana la sfarsitul campionatului.
Art. 19.3. In cazul in care echipa nu este de acord ca aceasta persoana sa-i reprezinte pana la sfarsitul CNCS, trebuie sa notifice supervizorul diviziei din care face parte cu privire la acest lucru si sa desemneze si persoana care ii va reprezenta in continuare, insa numai daca noua persoana intruneste voturile a 2/3 din numarul jucatorilor echipei sale (nu conteaza voturilor membrilor inregistrati pe parcursul sezonului, se iau in considerare doar voturile membrilor inregistrati la inceperea unui sezon); altfel, persoana care a inregistrat echipa va fi considerata clan leader.


Art. 20 - Prezentarea la meciuri

Art. 20.1. Echipele au obligatia de a se prezenta la meciurile oficiale din cadrul CNCS la data si ora stabilite de PGL, in caz contrar se va aplica Art. 13 si Art. 14., daca dupa 15 minute de asteptare, nu se prezinta nici un jucator pe server, respectiv daca dupa 15 minute de asteptare, o echipa nu prezinta 5 jucatori pe server.
Art. 20.2. Echipele sunt obligate sa prezinte 5 jucatori pentru fiecare meci in parte, imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori la un meci oficial atragand sanctiunea pierderii meciului la scorul general de 30-0, pentru meciurile din CNCS.
Art. 20.2.1. In situatia in care ambele echipe sunt in imposibilitatea de a prezenta 5 jucatori pe server la un meci oficial, aceasta va atrage sactiunea pierderii meciului la scorul general de 30:0 (dublu forfeit).
Art. 20.3. Disponibilitatea aratata de vreo echipa de a juca meciul oficial in mai putin de 5 jucatori este inopozabila organizatorilor si neputand atrage neaplicarea Art. 20.2.
Art. 20.4. Jucatorii prezenti pe server au obligatia sa joace cu nick-urile inregistrate la inceputul sezonului, in plus Clan Leaderii sunt obligati sa adauge particula CL dupa nick.
Art. 20.5 In cazul in care 2 sau mai multe echipe care joaca din acelasi Cafe afiliat au meciuri simultane, iar conexiunea la internet a Cafe-ului nu poate sustine desfasurarea in conditii optime a tuturor acestor meciuri, echipele respective pot cere mutarea meciurilor respective la alte ore, pentru a evita suprapunerea meciurilor. Echipele trebuie sa ceara acest lucru cu cel putin 7 zile inainte de desfasurarea respectivului meci.
Art. 20.6 In cazul in care 2 echipe joaca din acelasi Cafe si vor sa joace meciul direct intre ele pe un server local, trebuie sa ofere un server configurat identic cu serverele oficiale PGL, in ziua si la ora stabilita de program, in caz contrar meciul va fi disputat pe un server PGL. In cazul in care exista echipe care vor sa joace astfel de meciuri, ele trebuie sa informeze un supervizor PGL asupra acestui lucru cu cel putin 7 zile inaintea desfasurarii meciului.
Art. 20.7 La fiecare meci oficial, jucatorii sa aibe asupra lor un act cu care sa-si poata dovedi identitatea, in cazul unui control al adminilor PGL prin sali.


Art. 21 - Imprumuturile de jucatori

Art. 21.1. Echipele au obligatia de a folosi acelasi lot de jucatori de la inceputul pana la sfarsitul sezonului, asa cum apare in formularul de inscriere.
Art. 21.2. Echipele pot inscrie un jucator in lotul de jucatori ce va avea drept de joc pentru jocurile urmatoare numai daca acel jucator nu este inscris de o alta echipa in sezonul in curs. De asemenea echipele pot inscrie un jucator in lotul de jucatori, de la alta echipa, prin transfer, dar jucatorul in cauza nu va avea drept de joc pentru sezonul in curs. Zilele in care pot fi inscrisi sau transferati jucatori in PGL sunt enumerate in Art. 21.2.1. iar inscrierea se face prin email la unul din emailurile enumerate in Art. 21.2.2.
Art. 21.2.1. In fiecare saptamana a sezonului in curs in zilele: luni, marti, joi si vineri.
Art. 21.2.2. Emailurile unde se pot face inscrieri de noi jucatori, sau transferuri:
Art. 21.3. Orice modificare ulterioara a lotului de jucatori, in afara de modificarile descrise in Art. 21.2. este inopozabila PGL, dar putand fi pusa in aplicare din sezonul urmator celui in care a avut loc modificarea.
Art. 21.4. Folosirea de catre o echipa a unui jucator ce nu face parte din lotul prezentat la inceputul sezonului se sanctioneaza cu pierderea partidei respective cu scorul general de 30-0, precum si excluderea directa din sezonul in curs si retrogradarea in ultimul esalon valoric.
Art. 21.5. Folosirea de catre ambele echipe a unor jucatori ce nu fac parte din loturile inregistrate se sanctioneaza cu forfeit la scorul de 30-0 pentru fiecare echipa in parte, precum si excluderea directa din sezonul in curs si retrogradarea in ultimul esalon valoric.
Art. 21.6. In cazul in care jucatorii neinregistrati provin din loturile altor echipe, acesti jucatori vor fi exclusi un sezon, iar echipa de la care provine primeste avertisment. vArt. 21.7. Jucatorii pot primi avertismente individuale atat in timpul meciurilor cat si in afara lor, daca au un comportament necivilizat la adresa coechipierilor, adversarilor, arbitrilor, supervizorilor sau a membrilor Consiliului Director al PGL.
Art. 21.8. La acumularea a 3 avertismente de fiecare echipa se aplica Art. 21.8.1. si Art. 21.8.2.
Art. 21.8.1. Echipele care au folosit jucatori neinregistrati vor fi excluse din CNCS cu posibilitatea reintegrarii in ultima divizie valorica din sezonul urmator;
Art. 21.8.2. Jucatorii care au primit doua avertismente individuale vor fi exclusi din campionat pe durata sezonului in desfasurare si pe durata sezonului imediat urmator.
Art. 21.9. In cazul unor situatii neprevazute in sub-punctele prezentului articol sau in situatii de incalcare repetata a acestora, Consiliul Director al PGL isi rezerva dreptul de a aplica masuri specifice in functie de gravitatea situatiei in cauza.


Art. 22 - Nick-urile si TAG-urile echipelor

Art. 22.1. Fiecare jucator in PGL are un nick inregistrat la inceputul sezonului in curs, ce nu poate fi schimbat in timpul competitiei. In nick nu sunt acceptate numele vulgare, rasiale sau extensiile de orice natura ar fi ele.
Art. 22.2. Fiecare echipa are un nume si un TAG inregistrate la incepului sezonului in curs, ce nu pot fi schimbate in timpul competitiei. In TAG nu sunt acceptate numele vulgare, rasiale sau extensiile de orice natura ar fi ele.
Art. 22.3. In cazul in care o echipa doreste promovarea sponsorului trebuie mai intai sa obtina acordul Consiliului Director al PGL si numai inainte de inceperea sezonului in curs. In cazuri exceptionale Consiliul Director al PGL poate accepta schimbarea sau adaugarea numelui sponsorului si in timpul sezonului in curs.
Art. 22.4. In cazul in care un jucator se prezinta pe server si joaca cu un nick ce nu corespunde cu Art. 22.1. atunci jucatorul in cauza primeste avertisment individual, la doua asemenea avertismente urmand a fi suspendat pe durata sezonului in curs.
Art. 22.5. In cazul in care o echipa se prezinta pe server si joaca cu un TAG ce nu corespunde cu Art. 22.2. atunci echipa in cauza primeste avertisment, la trei asemenea avertismente urmand a fi suspendata pe durata sezonului in curs si reinscrierea ei in sezonul imediat urmator in ultima divizie valorica.


CAPITOLUL IV - Obligatiile Clan Leader-ului

Art. 23 - Reprezentarea

Art. 23.1. Clan leader-ul este singurul in masura a reprezenta in mod valabil echipa sa in fata PGL. Acesta este obligat a comunica un numar de telefon, in momentul inscrierii echipei, pentru a putea fi contactat de catre organizatorii PGL, in situatii in care se considera necesar acest lucru.
Art. 23.2. Pentru a delega o alta persoana cu atributiile clan leader-ului este nevoie fie de acordul expres al clan leader-ului in exercitiu, fie de acordul a minim 2/3 din numarul jucatorilor inregistrati.
Art. 23.3. Comunicarea intre echipe si organizatori se va face prin intermediul e-mailului, pe adresa si vor avea regimul prezentat in Art. 23.1 si Art. 23.2.


Art. 24 - Utilizarea comenzii "say"

Art. 24.1. Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi comanda "say" in timpul unui meci oficial si asta numai pentru a comunica cu arbitrul meciului.
Art. 24.2. Comunicarea directa intre cei doi clan-leaderi este interzisa si se pedepseste cu avertisment; sanctiunea va fi aplicata clan leader-ului care a incalcat primul prezentul alineat.
Art. 24.3. Restul jucatorilor nu au dreptul de a folosi comanda "say" ci numai "say_team", echipa in culpa primind avertisment, singura exceptie de la regula facandu-se atunci cand jucatorul desemnat ca fiind CL, nu poate comunica cu arbitrul.
Art. 24.4. La doua avertismente, o echipa pierde meciul la scorul general 30-0.


Art. 25 - Relatia clan leader - arbitru

Art. 25.1. Clan leader-ul are obligatia de a se prezenta pe IRC (#pgl.ro - irc.quakenet.org) cu 30 de minute inaintea orei programante pentru inceperea meciului si a prezenta arbitrului sau supervizorului diviziei din care face parte echipa pe care o reprezinta, a echipei si oricaror alte amanunte semnificative pentru meciul respectiv (folosirea wild-card-ului, ping/lag/choke/loss etc.).


Art. 26 - Informarea

Art. 26.1. Clan leader-ul are obligatia sa informeze echipa despre subiectele descrise de la Art. 26.1.1. pana la 26.1.3.
Art. 26.1.1. Regulile de desfasurare a CNCS;
Art. 26.1.2. Zilele si orele de desfasurare a meciurilor;
Art. 26.1.3. Alte informatii de interes general afisate de catre organizatori.
Art. 26.2. Necunoasterea regulamentului sau a altor informatii publice afisate de catre organizatori nu absolva de vina echipa aflata in culpa.


CAPITOLUL V - Obligatii stricte ale jucatorilor


Art. 27 - Injuriile

Art. 27.1. Injuriile adresate organizatorilor sau arbitrilor, inaintea, in timpul sau dupa desfasurarea meciurilor, pe serverele oficiale ale Campionatului sau in alte medii de opinie (daca sunt destinate sa ajunga la cunostinta publicului) se sanctioneaza cu pierderea respectivului meci cu 30-0, suspendarea jucatorului de la 1 la 4 sezoane, iar in cazul in care fenomenul este generalizat la nivelul echipei, cu excluderea echipei din campionat si reintegrarea acesteia din sezonul urmator in ultima divizie valorica .
Art. 27.2. Orice injurii adresate adversarilor inaintea, in timpul sau dupa desfasurarea meciurilor, pe serverele oficiale ale Campionatului se sanctioneaza cu suspendarea jucatorului pe parcursul a 3 etape, urmand ca la a doua abatere sa fie exclus pe intregul sezon.
Art. 27.3. Pentru evenimente foarte grave (amenintari, forme de violenta fizica sau verbala, etc.) persoana sau echipa in culpa va fi exclusa pe termen nelimitat din PGL.


Art. 28 - Cheats

Art. 28.1. In cazul folosirii de catre un jucator a vreunui cheat in timpul unui meci oficial, echipa va fi exclusa din campionat pe durata sezonului in desfasurare, retrogradand in CNCS din sezonul imediat urmator in ultima divizie valorica.
Art. 28.2. Arbitrul meciului este obligat sa anunte supervizorul diviziei din care face parte echipa a carei jucatori sunt suspecti de cheat, imediat dupa incheierea meciului. Supervizorul diviziei va lua o decizie in urma vizionarii demo-ului conform Art. 28.1.
Art. 28.3. In categoria generala de "cheats" intra si orice alt tip de exploit al engine-ului jocului Counter-Strike, inclusiv Map-Swimming.
Art. 28.3.1. Boost-ul prin tavan este interzis si se pedepseste cu pierderea rundei respective si cu avertisment adresat echipei.


CAPITOLUL VI - Setarile oficiale ale serverelor PGL


Art. 29 - Setarile serverelor

Art. 29.1. Setarile serverelor oficiale sunt:

allow_spectators 1
decalfrequency 60
edgefriction 2
file_access 1
host_framerate 0
mp_autocrosshair 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_freezetime 10
mp_friendlyfire 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_hostagepenalty 0
mp_kickpercent 0
mp_limitteams 10
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_mapvoteratio 0
mp_playerid 1
mp_tkpunish 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_clienttrace 1
sv_clipmode 0
sv_friction 4
sv_gravity 800
sv_lan 0
sv_maxcmdrate 101
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 20
sv_maxrate 10000
sv_maxspeed 320
sv_maxunlag 0.5
sv_maxupdaterate 101
sv_proxies 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75
sv_timeout 60
sv_unlag 1
sv_unlagpush 0
sv_unlagsamples 1
sv_voiceenable 1

In cazul evenimentelor LAN, pentru prelungiri se va folosi mp_startmoney 10000

Art. 29.2. Serverele HLTV oficiale vor prezenta meciul cu un decalaj de 90 de secunde.


CAPITOLUL VII - Echipament


Art. 30 - Grenade

Art. 30.1. In timpul jocului, fiecare jucator poate cumpara maxim o grenda (HE), doua flash-uri (FB) si un smoke (SG). In cazul in care un jucator cumpara mai multe grenade decit sunt permise in regulament, echipa din care face parte acesta va fi penalizata cu o runda, aceasta modificare fiind operata in scorul final al reprizei. In cazul in care o echipa incalca de trei ori aceasta regula, pe parcursul unui meci, ea va pierde meciul cu 30-0.


CAPITOLUL VIII - Alte reguli


Art. 31 - Obligativitatea rezultatului

Art. 31.1. Odata meciul inceput, rezultatele sale conteaza, cu exceptia cazului in care supervizorul diviziei din care fac parte echipele, dupa consultarea cu arbitrul meciului si cu reprezentantii celor doua echipe, decid ca acestea nu ar trebui sa conteze.

Art. 32 - Calitatea legaturii la serverele oficiale PGL

Art. 32.1. Problemele legate de "ping", "lag" sau altele nu prezinta o scuza, echipele fiind de la inceput avertizate asupra faptului ca serverele oficiale PGL sunt singurul loc unde meciurile oficiale se pot desfasura. Toate serverele PGL au legatura la internet furnizata de RDS, pentru o conexiune cat mai buna la acestea, recomandam cafeurilor afiliate sa aiba o conexiune furnizata de RDS.

Art. 33 - Folosirea comenzii "pause"

Art. 33.1. In cazul aparitiei unor probleme privind conexiunea la internet a vreunei echipe, in cazul in care un jucator este deconectat de pe server sau in cazul aparitiei vreunei alte probleme de forta majora pentru vreo echipa sau jucator, arbitrul, si numai arbitrul are obligatia de a folosi comanda "pause". Oprirea temporara a meciului se face doar la sfirsitul rundei sau in perioada de freezetime de la inceputul rundei imediat urmatoare incidentului.
Art. 33.2. Pauza poate fi pastrata pana la rezolvarea problemei insa nu mai mult de 15 minute timp cumulat de pauza, pentru fiecare echipa in parte.
Art. 33.3. Dupa expirarea termenului de 15 minute pentru fiecare echipa, meciul se reia daca echipele sunt in efectiv complet pe server, altfel, echipa care a cauzat pauza pierde rundele ramase in joc.
Art. 33.4. In cazul in care o echipa iese complet de pe server (cazul caderii legaturii la internet pentru locatia de unde joaca) arbitrul va intrerupe meciul si va acorda echipei care a pierdut conexiunea la internet un termen de maxim 10 de minute pentru a reveni pe server si a relua meciul; in cazul in care echipa nu revine in intervalul de maxim 10 de minute acordat, restul rundelor ramase de jucat va fi acordat oponentilor. In cazul in care echipa in culpa nu mai are 10 minute timp de pauza, maximum de minute vor fi chiar minutele de pauza ramase neacordate.
Art. 33.4.1. In cazul in care o echipa paraseste complet serverul in timp ce pauza este pusa, iar cand reintra meciul incepe de la scorul 0:0, meciul se va relua dupa o restartare de runda, fara a tine cont de banii sau echipamentele pe care le-au avut echipele dar tinand cont de scorul anterior aparitiei problemei.
Art. 33.5. Decizia in cazul prezentat la Art. 33.4. o ia arbitrul. Daca insa, echipa lezata de decizia respectiva, prezinta o contestatie Comisiei de Arbitraj, contestatie care sa contina confirmarea din parte ISP-ului locatiei in speta ca legatura metropolitana a fost oprita de insusi ISP-ul respectiv, Comisia de Arbitraj isi rezerva dreptul de a cere rejucarea meciului de la scorul de la care acesta a fost intrerupt.
Art. 33.6. In urma unei pauze cauzata de o problema tehnica ce a dus la deconectarea unuia sau a mai multor jucatori, meciul se va relua fara a tine cont de banii sau echipamentul pe care le-au avut jucatorul sau echipa in cauza. In cazul deconectarii ambelor echipe, meciul va continua dupa o restartare de runda.
Art. 33.7. Daca o echipa paraseste serverul intentionat, in cazul in care echipa nu revine in intervalul de maxim 10 de minute acordat, restul rundelor ramase de jucat va fi acordat oponentilor. In cazul in care echipa in culpa nu mai are 10 minute timp de pauza, maximum de minute vor fi chiar minutele de pauza ramase neacordate.

Art. 34 - Locatiile afiliate

Art. 34.1. Locatiile afiliate sunt acele locatii cunoscute sub numele generic de cafe-uri sau internet cafe-uri (Gaming Centres) care au un contract semnat cu PGL.
Art. 34.2. Locatiile care doresc sa se afilieze trebuie sa trimita un email la in care sa precizeze detaliile tehnice ale salii, numele locatiei, numele persoanei de contact si numarul de telefon. Doar patronul sau o persoana imputernicita sa reprezinte locatia respectiva poate sa afilieze acea locatie.


CAPITOLUL IX - Arbitrajul


Art. 35 - Adresarea contestatiilor

Art. 35.1. In cazul unui conflict referitor la vreunul dintre meciurile oficiale, echipa contestatoare va anunta: arbitrul si supervizorul diviziei; la cererea arbitrului, Comisia de arbitraj se poate autosesiza.
Art. 35.2. Contestatiile trebuie adresate in 48 de ore din momentul in care meciul a avut loc.


Art. 36 - Solutionarea contestatiilor

Art. 36.1. Conflictele sunt solutionate in prima instanta de catre o Comisie de Arbitraj formata din 3 persoane: arbitrul meciului, supervizorul diviziei din care fac parte echipele in cauza si un membru PGL din Consiliul Director; daca arbitrul meciului si supervizorul diviziei sunt una si aceeasi persoana atunci un membru PGL din Consiliul Director, altul decat cel deja nominalizat, va face parte din Comisia de Arbitraj.
Art. 36.2. Hotararile Comisiei de arbitraj sunt supuse apelului in fata Consiliului Director al PGL.


Art. 37 - Criteriile de solutionare a conflictelor/contestatiilor

Art. 37.1. Cele doua forme de arbitraj vor analiza conflictele in functie de criterii minimale prezentate de la Art. 37.1.1. pana la Art. 37.1.3.:
Art. 37.1.1. Inregistrarea meciului;
Art. 37.1.2. Raport de meci al arbitrului;
Art. 37.1.3. Log-urile de pe serverul pe care s-a desfasurat meciul.


Art. 38 - Atributiile exclusive ale Consiliului Director al PGL

Art. 38.1. Deciziile privitoare la excluderea unei echipe din campionat si deciziile privitoare la excluderea unui jucator din campionat nu pot fi luate decat prin hotararea Consiliului Director dupa consultarea arbitrului si supervizorului diviziei din care fac parte partile in culpa.


Art. 39 - Irevocabilitatea deciziilor Comitetului Director al PGL

Art. 39.1. Deciziile Comitetului Director sunt definitive si irevocabile.


Art. 40 - Situatii exceptionale de arbitraj

Art. 40.1. Daca, ulterior solutionarii conflictului, apar alte dovezi care ar fi condus la o decizie total diferita pe fond, acest lucru va fi consemnat de organizatori si se va tine cont de el la urmatoarele conflicte implicand echipele/jucatorii in cauza, in limitele echitatii.


Capitolul X - Informatii despre LAN-urile PGL

Art. 36 - La toate evenimentele organizate direct de PGL, nu se va permite participarea decat a echipelor care la data desfasurarii evenimentului figureaza inscrise intr-una diviziile CNCS. Nu se va mai permite participarea echipelor tip "gather", decat in cazul in care locurile disponibile pentru respectivul concurs nu vor fi ocupate de echipe active in CNCS.


Informatii despre PGL, date de contact


Informatiile despre meciuri, programari, clasament, rezultate, demo-uri si tot ce implica CNCS nu se ofera pe iRC decat in masura timpului disponibil al adminilor. Pentru informatii va rugam sa va adresati la:

- Inscrieri echipe -
- Date despre echipe -
- Afiliere cafe -
- Contestatii -


ADDENDA: Aceste reguli pot face subiectul unor schimbari pe parcursul campionatului. Schimbarile facute dupa inceperea campionatului vor fi postate pe canalele oficiale de informare. Toate clanurile trebuie sa cunoasca regulamentul, invocarea necunoasterii prezentului regulament nu poate absolvi un clan de vina. Cand vor aparea situatii de conflict, regulile vor fi interpretate in conformitate cu spiritul normelor si nu cu litera normelor. Cand situatia o cere, exceptii de la reguli pot fi facute. Internetul este un mediu haotic de desfasurare a competitiilor si multe situatii nu pot fi prevazute dinainte. Totusi, nici un clan nu trebuie sa se bazeze pe o presupusa exceptie care se va face in avantajul sau, nici pe vreun precedent. Din corpul prezentului Regulament fac parte si Deciziile luate de Consiliul Director al PGL.


_______________________________________
Foaie verde dop de pluta,

m-am beshit s-astept sa puta

pus acum 19 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la